Akorát jsme opustili Slast jeden z našich nejoblíbenějších podniků a vyrazili procházkou přes noční Brno až do hotelu Courtyard, kde jsme měli krásný pokoj s výhledem na město a s otevřenou koupelnou spojenou s ložnicí. Šli jsme pomalu, Kačí byla zavěšěná za mé rámě a bylo nám krásně. Plánovali jsme budoucnost a co bychom chtěli společně dělat dál. V té době měla Kačí svůj e-shop, na kterém prodávala své dvě knihy a merch. Již v té době Kačí finalizovala podobu karet K tobě a sobě blíž a já řešil krabičky, výrobu a jak to celé vlastně budeme prodávat.
Vzešlo to vlastně z Kačky přání, kdy měla odvážnou myšlenku, že by celý e-shop odpoutala od sebe. Aby byl e-shop značkou sám o sobě a lidi jej znali, i když třeba neznají Kačí nebo jí ani znát nechtějí. Nápad na nový společný e-shop byl tedy na snadě. Okamžitě jsme si představili čistý a přehledný prostor s krásnými produkty, které budou lidi obohacovat jak po tělě, tak na duši. Prostě věci, které lidem a hlavně nám budou dávat smysl. Nad názvem jsme přemýšleli celou cestu a návrhů padalo mraky, jenže žádný nás neoslovil a nevystihoval přesně to, co jsme si představovali.
Hotel už jsme měli na dohled, když ze mě úplně bezděčně vypadlo: "A co takhle Smyslno?"